Welcome to my blog :)

rss

Friday, June 26, 2009

Setengah Bulan Lagi...

mmmm...
dulu aku rasa macam takde masa je nak taip blog ni...
tapi bile dok baca blog2 member2, macam best plak...
so aku pun created satu...
hehehe...
alih2 tangan dan otak aku ni asyik gatal jer nak menaip...
ye le, since fb dah diblockkan di opis ni...
silap2 hb, blog2 ni pon, difirewall nyer...

aku rasa, takde salahnye aku berblog,
especially, di saat aku yg tengah 'redundant' ni.... kan?
mana le tau, benda ni akan jadi teman setia aku bile kat tempat baru nanti...
ada juga le alat perhubungan free, antara aku dah kawan2 aku nanti.

well...
aku pernah menyampah 'penyebut perkataan ni'...
tapi, aku plak yang terikut2, sering sebut...
tapi, takpe le, perkataan ni tak bersalah pun...
cuma orang tu je...
yang tak buta, tapi tak celik...

ok...
aku masuk opis ni pada 1-7-2003...
tak sangka betul, lama jugak aku bertapak kat sini...
macam2 aku belajar,
especially dari cikgu aku yang sorang tu...
(tengkiu very much GURU... he should know who he is ler...)

dari seorang aku yang tak tahu apa2
hingga jadi seorang aku yang tahu banyak benda...
tapi, aku tak boleh bongkak,
sebab pada aku, still banyak benda yang aku tak tahu...
& aku sure akan terus belajar & bertanya...

sepatutnye aku keluar opis ni 1-7-2009 nanti,
genap2 aku 6 tahun kat opis ni...
tapi john kata baik suruh opis bayar cuti kite...
so, aku pun apa lagi... $$$ rm rm rm maaa...
extendedkan my attendance of 'redundancy' kat office ni...
sampai hari akhir yang formal...
seperti yang termaktub dalam surat itu...
14 July 2009 ~ the end of ...

0 Comments:

Post a Comment