Welcome to my blog :)

rss

Friday, August 14, 2009

The Day - aku pi pasar

mmm... aku ni species yg tak suka gi pasar.. maksud aku pasar basah tu le. lecak... selalunye, setahun sekali pun susah aku nak gi... sampaikan tadi, bile my sis called, dia gelak besar bile tau aku ada kt pasar...

aku pergi pasar pun sebab nak pi beli barang2 utk buat laksa esok... demi untuk si sally... jaga kau kalu tak datang... selalunya emak & abah aku yang akan belikan barang2 bile aku ada nak buat sessi makan2... tapi, since sekarang ni aku tengah bercuti panjang... aku have no excuse... aku pergi ngan mak... mak yang buat all the tawar2 & pilih2... aku jd tukang bayar duit & bawak barang...

rata2, aku rasa harga barang2 kat pasar tu tak le murah sangat kalu dibandingkan dengan pasaraya2 besar macam carrefour tu... tapi maybe kalu orang beli secara borong, mungkin le murah kot... dah le tadi aku pi basar borong....

mmm....

4 Comments:

Rushdina Ismail said...

hehehe..kelakar..i ikutkan suka pegi pasar...but minus all stingy wet floor la kan..in other words, baik la berpasar kat carefour ker, giant ke, tesco ker...believe me...murah..n plus, bersih!kehkehkeh

salmi said...

kalau saya kata dtg....saya mesti datang punya. Untuk kak pah apa pun ok janji my favourite menu utk saya siap..anyway tq kerana buat jamuan utk 'reunion' kita hari tu...tanpa akak semua nie tak mungkin akan berhasil...thanks a lot.

Anonymous said...

hmmm tak update2 pun....

Azlifah Amir Sutan said...

alamak, anony.... bz ler...

Post a Comment